Ograniczona praca Biur Obsługi Klienta firmy Opto-Tech w związku z sytuacją epidemiologiczną

Szanowni Państwo
W związku z pogarszającą się sytuacją epidemiologiczną, w trosce o wspólne bezpieczeństwo, informujemy, że od dnia 29.03.2021 r do odwołania zawieszamy bezpośrednią obsługę Klienta. Oznacza to że w tym czasie Biuro Obsługi będzie nieczynne. Bieżąca obsługa będzie ograniczona do kontaktu telefonicznego lub poprzez pocztę elektroniczną.

W wyjątkowych sytuacjach możliwy jest kontakt bezpośredni (osobisty), jednakże należy przestrzegać poniższych zasad w celu zapewnienia maksymalnego bezpieczeństwa naszym Klientom oraz Pracownikom:

  1. Kontakt osobisty możliwy będzie wyłącznie po wcześniejszym umówieniu spotkania telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
  2. Każdy odwiedzający Biuro zobowiązany będzie do noszenia maseczki ochronnej oraz dezynfekowania rąk.

W zakresie technicznym niezmiennie zapewniamy ciągłość usług i reakcję na Państwa ewentualne zgłoszenia o problemach. Kolejne decyzje będą podejmowane adekwatnie do rozwoju sytuacji.

Za utrudnienia przepraszamy.

 

Brak możliwości komentowania.