Nieprawidłowe działanie usług

Szanowny Państwo

W minionym weekend odnotowaliśmy zgłoszenia o problemach z usługami, których przyczyną było nadmierne (kilkukrotnie większe) wygenerowanie ruchu na sieci szkieletowej. Prowadzimy analizę tych zdarzeń mając w pamięci ostatni atak DDOS. Zmiany które wtedy wprowadziliśmy, wprawdzie zabezpieczyły nas przed całkowitą utratą usług, jednak część naszych Klientów mogła doświadczyć zmniejszonych parametrów na usłudze Internetowej i tzw. „przycinania” usługi TV. Mamy świadomość, że wprowadzone rozwiązania nie dały stu procentowej skuteczności. W oczekiwaniu na realizację dostaw niezbędnych urządzeń, które docelowo mają zwiększyć odporność sieci na tego typu zdarzenia, prowadziliśmy stały monitoring i podejmowaliśmy możliwe działania.

Aktualnie jesteśmy już przygotowani do wprowadzenia zasadniczych zmian. Będzie się to niestety wiązało z planowym wyłączeniem, ale tylko w tzw. oknie serwisowym, w godzinach między 2:00 a 6:00 rano. O terminie realizacji prac będziemy komunikować z wyprzedzeniem na naszych stronach www. Jesteśmy przekonani, że po zakończeniu modernizacji będziemy doświadczać wyłącznie pozytywnych emocji. 

Z poważaniem, 

Zespół Opto-Tech

Brak możliwości komentowania.